System zniżek

Program lojalnościowy - Karta Stałego Klienta

Robisz u nas zakupy regularnie? Nagrodzimy Cię za lojalność! Zbieraj punkty za zakupy na Karcie Stałego Klienta i otrzymuj zniżki na produkty i dostawę i wiele innych wygód!

Zákaznická karta Snowboard Zezula

Jak otrzymać Kartę Stałego Klienta?

Prawo do własnej Karty Stałego Klienta otrzymujesz automatycznie po dokonaniu pierwszych zakupów u nas. Jeśli złożysz wniosek o kartę klienta podczas składania zamówienia, otrzymasz 3 % zniżki przy pierwszym zakupie.

Po każdych zakupach na Twoją kartę doliczymy w punktach rownowartość sumy, którą zapłaciłeś, przeliczoną na czeskie korony (1 korona = 1 punkt,1 złoty = około 6,3 korony, w zależności od aktualnego kursu). Im więcej zebranych punktów, tym wyższy otrzymasz rabat na zakupy. Możesz zyskać rabat nawet w wysokości 20 %!

Karta Stałego Klienta jest oczywiście całkowicie bezpłatna i do niczego nie zobowiązuje.

Ilość punktów na Karcie Stałego Klienta

Wysokość zniżki

0 - 5 000 punktów

zniżka 8 %

5 001 - 10 000 punktów

zniżka 10 %

10 001 - 15 000 punktów

zniżka 12 %

15 001 - 20 000 punktów

zniżka 14 %

20 001 - 25 000 punktów

zniżka 14 %

25 001 - 30 000 punktów

zniżka 18 %

30 001 - 35 000 punktów

zniżka 20 %

Zbieranie punktów

Liczba punktów, która zostanie dodana na kartę jest równa cenie towarów i usług, za które realnie zapłaciłeś, również cenie po zniżkach. Już po pierwszym zakupie doładujemy punkty na Twoją kartę.

Na zakupy otrzymasz zniżkę, odpowiadającą punktom zdobytym w ciągu ostatnich 3 lat (1 095 dni kalendarzowych). Punkty starsze niż 3 lata będą automatycznie usuwane.

Na Kartę Stałego Klienta nie zostaną wliczone zakupy, które zostały zwrócone w terminie 14 dni.

Korzyści dla posiadaczy karty stałego klienta

  • rabaty do 20% na zakupy w sklepie w Brnie i w sklepie internetowym
  • zniżki na wypożyczenie sprzętu i serwis w sklepie Snowboard Zezula
  • korzystniejsza opłata za dostawę przy zakupie w sklepie internetowym - 10 PLN;przy zakupach powyżej 400 PLN bezpłatny
  • bonusowa zniżka + 3% na produkty z oferty specjalnej i na zestawy snowboardowe
  • 10% zniżki na opłaty za wyciąg wakeboardowy WAKE MERKUR w Pasohlávkach, niedaleko Brna. Ważne od poniedziałku do niedzieli. Nie obejmuje innych imprez.

Zasady stosowania zniżek

  • zniżki mogą być stosowane tylko w razie nieprzecenionych towarów, w wypożyczalni i w serwisie.
  • zniżki nie dotyczą zestawów, przecenionych towarów, towarów z wyprzedaży, produktów w specjalnej ofercie lub kuponów upominkowych
  • rabaty się nie zliczają i nie mogą być zastosowane na wcześniejsze zakupy
  • zniżki nie dotyczą towarów marki: SanDisk i ABS 
  • pierwsze zakupy z Kartą Stałego Klienta z doładowaną zniżką 30% lub więcej, uzyskaną w inny sposób niż podczas zakupów w sklepie Snowboard Zezula w Brnie lub sklepie internetowym www.snowboard-zezula.cz (lub www.snowboard-zezula.pl), czyli uzyskaną podczas wydarzeń promocyjnych (np. wystawy Sportlife, seria Just Ride, itd.) są ograniczone do zakupu o ostatecznej wartości do 15.000 CZK (po wliczeniu aktualnej zniżki na Karcie Stałego Klienta) 
  • zmiany w systemie zniżek są zastrzeżone

Mogło by Cię również interesować - FAQ:

Jak mogę otrzymać Kartę Stałego Klienta?

Karta Stałego Klienta jest automatycznie oferowana przy pierwszym zakupie. Karta nie zobowiązuje Cię do niczego i jest bezpłatna.

Co wlicza się do wartości zamówienia, za które otrzymuję punkty?

Wartość zamówienia obliczana jest według wartości towarów z podatkiem VAT i kosztem przesyłki.

Czy otrzymię punkty za zakupy, jeśli będę je reklamować?

Tak, oczywiście punkty za zakupy pozostają wliczone. Ale w wypadku zwrotu towaru w 14-dniowym okresie wypływającym z prawa Republiki Czeskiej punkty nie będą wliczone.

Czy jedna Karta Stałego Klienta umożliwia by zakupy robiło więcej osób?

Tak. Choć Karta Stałego Klienta jest połączona tylko z jednym kontem klienta, to w ramach jednego konta można składać zamówienia dla swoich przyjaciół lub partnerów biznesowych i zyskiwać tak punkty i większe rabaty.

Punkty za zakupy w sklepie Snowboard Zezula w Brnie też się liczą?

Oczywiście, punkty otrzymujesz zarówno za zakupy w sklepie internetowym, jak i w sklepie w Brnie!

Jak długo można zastosować zniżkę za uzyskane punkty?

Zniżka zawsze odpowiada liczbie punktów zdobytych w ciągu ostatnich 3 lat (1 095dni kalendarzowych). Punkty zdobyte wcześniej niż przed 3 laty będą automatycznie usuwane.

Zniżki dla właścicieli karty ISIC i innych kart

Posiadaczom kart ISIC, ITIC, ALIVE (IYTC) zapewniamy zniżki na zakupy w sklepie internetowym i w sklepie w Brnie. Podczas zakupów w sklepie internetowym w trakcie składania zamówienia zostaniesz poproszony o podanie numeru karty ISIC.

Zniżki na karty

Zniżka w sklepie internetowym
oraz w sklepie w Brnie

ISIC, ITIC, Alive (IYTC)

10%

Karta ISIC i program lojalnościowy?

Jeśli masz kartę ISIC lub inną kartę, na którą oferujemy zniżkę, możesz jej użyć razem z Kartą Stałego Klienta, o ile ją masz (do użycia karty ISIC nie jest konieczne posiadanie Karty Stałego Klienta). Zniżkę na kartę ISIC (lub inną kartę) można używać aż do momentu, w którym liczba zgromadzonych punktów na Karcie Stałego Klienta upoważni Cię do zastosowania jeszcze większej zniżki!

Zasady stosowania zniżek

  • zniżki mogą być stosowane tylko w razie nieprzecenionych towarów, w wypożyczalni i w serwisie.
  • zniżki nie dotyczą zestawów, przecenionych towarów, towarów z wyprzedaży, produktów w specjalnej ofercie lub kuponów upominkowych
  • rabaty się nie zliczają i nie mogą być zastosowane na wcześniejsze zakupy
  • zniżki nie dotyczą towarów marki: SanDisc, ABS
  • pierwsze zakupy z Kartą Stałego Klienta z doładowaną zniżką 30% lub więcej, uzyskaną w inny sposób niż podczas zakupów w sklepie Snowboard Zezula w Brnie lub sklepie internetowym www.snowboard-zezula.cz (lub www.snowboard-zezula.pl), czyli uzyskaną podczas wydarzeń promocyjnych (np. wystawy Sportlife, seria Just Ride, itd.) są ograniczone do zakupu o ostatecznej wartości do 15.000 CZK (po wliczeniu aktualnej zniżki na Karcie Stałego Klienta) 
  • zmiany w systemie zniżek są zastrzeżone

Jak zastosować kod zniżkowy?

Jeśli otrzymałeś w naszym newsletterze kod zniżkowy, to zastosuj go w pierwszym etapie zamówienia. Pod listą towarów w koszyku w akapicie "Zniżki i karty podarunkowe" zaznacz pole "Kod zniżkowy", wpisz kod i naciśnij na "Zastosuj kupon".

Przykład:

W newslettrze otrzymałeś kupon z kodem zniżkowym o wartości 1000 PLN na zakupy o wartości co najmniej 1000 złotych. Aby zastosować kod zniżkowy zakupy muszą mieć wartość co najmniej 1000 PLN, razem ze wszystkimi zniżkami.

  • włóż do koszyka snowboard o wartości 1079 PLN
  • Na Karcie Stałego Klienta masz zniżkę 13%
  • Po zalogowaniu się do Twojego konta ceny towarów przeliczą się w zależności od wysokości zniżki na Kartcie Stałego Klienta
  • ostateczna cena snowboardu to 939 PLN, nie możesz więc zastosować kodu z kuponu zniżkowego o wartości 1000 PLN (aby móc go zastosować dodaj do koszyka kolejny produkt o wartości co najmniej 61 PLN, aby osiągnąłeś sumy 1000 PLN)

Polecamy zalogować się jeszcze przed zakupami i sprawdzić swoje zniżki na Karcie Stałego Klienta!

Zasady zastosowania zniżek

  • zniżki mogą być stosowane tylko w razie nieprzecenionych towarów, w wypożyczalni i w serwisie.
  • zniżki nie dotyczą zestawów, przecenionych towarów, towarów z wyprzedaży, produktów w specjalnej ofercie lub kuponów upominkowych
  • rabaty się nie zliczają i nie mogą być zastosowane na wcześniejsze zakupy
  • nie mogą być stosowane na towary oznaczone jako promocja, zniżka, wyprzedaż, komplety snowboardowe i Ortovox zestawy lawinowe, plecaki lawinove i jednostki aktywacyjne
  • pierwsze zakupy z Kartą Stałego Klienta z doładowaną zniżką 30% lub więcej, uzyskaną w inny sposób niż podczas zakupów w sklepie Snowboard Zezula w Brnie lub sklepie internetowym www.snowboard-zezula.cz (lub www.snowboard-zezula.pl), czyli uzyskaną podczas wydarzeń promocyjnych (np. wystawy Sportlife, seria Just Ride, itd.) są ograniczone do zakupu o ostatecznej wartości do 15.000 CZK (po wliczeniu aktualnej zniżki na Karcie Stałego Klienta) 
  • zmiany w systemie zniżek są zastrzeżone

Online karta podarunkowa

Online karta podarunkowa jest jednorazowa, jednej karty nie można wykorzystać na więcej zamówień. Karta może być stosowana zarówno w sklepie internetowym jak i w sklepie w Brnie. Jeśli wartość zakupów będzie mniejsza niż wartość kuponu, kupon nie może być zastosowany. Kupon nie może być wymieniony na gotówkę.

Jak zastosować online kartę podarunkową w sklepie internetowym?

  • włóż produkty do koszyka
  • pod listą produktów w koszyku w akapicie "Zniżki i karty podarunkowe" zaznacz pole "Online karta podarunkowa", wpisz kod i naciśnij na "Zastosuj kupon"
  • po wpisaniu kodu, wartość karty podarunkowej będzie natychmiast odliczona od łącznej wartości zamówienia i zobaczysz ile pozostało Ci do zapłacenia
  • następnie dokończ zamówienie tak jak zwykle