Zwrot i wymiana produktów

Następujące warunki dotyczą tylko wypadków, w których kupujący jest konsumentem (według § 419 Kodeksu cywilnego Republiki Czeskiej)

Co robíć, jeżeli zakupiony towar nie odpowiada Ci i chcesz go zwrócić w 14-dniowym terminie wypływającym z prawa Republiki Czeskiej?

Podczas zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego, zgodnie z § 53 ust. 7 Kodeksu cywilnego Republiki Czeskiej, konsument ma prawo odstąpić od umowy dotyczącej kupna towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru.  Aby odstąpić od umowy należy użyć następującego formularza. To znaczy, że zakupiony towar można zwrócić lub, na podstawie niżej podanych warunków, zażądać o jego wymianę. W idealnym wypadku prosimy o wysyłanie towaru w oryginalnym opakowaniu. Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy wypadków opisanych w § 1837 Kodeksu cywilnego Republiki Czeskiej. To znaczy wypadków, w których zamówiony towar był modyfikowany na życzenie lub dla potrzeb konsumenta, albo zamówiony towar został wyjęty z zamkniętego opakowania i zwrot nie jest możliwy z powodów higienicznych.

Jeżeli towar jest używany lub uszkodzony, konsument odpowiada sprzedawcy za obniżenie wartości towaru, które było spowodowane niewłaściwym obchodzeniem się z towarem pod względem jego właściwości i usposobienia.

Prawo do zwrotu lub wymiany towaru do 14 dni od odbioru dotyczy wyłącznie zakupów w sklepie internetowym, zakupów w sklepie w Brnie prawo to nie dotyczy.

O przebiegu wymiany lub zwrotu towaru będziemy informować Państwa za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Zwrot towaru

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupionego towaru i nie chcesz go wymienić za inny, wyślij go do nas. Prosimy o właściwe zapakowanie produktu tak, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.

Do wysyłki dołącz kopię dowodu zakupu (faktury) i dopisz na niej swój numer konta - pokazać przykład.

Pieniądze za produkty i koszt wysyłki wyślemy na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni od doręczenia towaru na nasz adres. Uwaga: nie ponosimy kosztów związanych ze zwrotem towaru.

Jeżeli dojdzie do obniżenia wartości towaru, które było spowodowane niewłaściwym obchodzeniem się z towarem pod względem jego właściwości i usposobienia, wliczamy je do ceny danego produktu.

Oryginalne opakowanie

Opakowanie nie jest przedmiotem zakupu ani też częścią zakupionych produktów. Towar można przymierzyć, lecz nie powinien on być poddany widocznemu zużyciu. Należy wziąć pod uwagę koszty, które musiałby ponieść sklep SNOWBOARD Zezula s.r.o. w celu przywrócenia go do pierwotnego stanu, i których zwrot może być wymagany od klienta. Z uwagi na różnorodność produktów, koszty mogą być różnej wysokości i są rozpatrywane indywidualnie. Koszty te mogą być odliczone od kwoty za zwrócone towary.

Przedmioty promocyjne (naklejki, plakietki, katalogi) należą już Państwu, nawet w wypadku zwrotu towaru,

Wymiana towaru

Jeżeli otrzymałeś towar który Ci nie odpowiada (rozmiarem, kolorem itp.) wyślij go spowrotem.

Dołącz kopię dowodu zakupu i napisz na niej dokładnie na jaki towar chcesz go wymienić: markę, model, kolor, rozmiar - pokazać na przykładzie.

Towar wymienimy i wyślemy do Państwa. Przy zamianie klient ponosi opłatę za wysyłkę pocztową  w wysokości 99 CZK.

Adres do wysyłania produktów:

"WYMIANA" lub "ZWROT“
Snowboard Zezula
Palackého třída 170
612 00 Brno

Przesyłek wysłanych do nas w trybie „płatność przy odbiorze“ nie przyjmujemy i wysyłamy je z powrotem do nadawcy.

Karta stałego klienta

Karta stałego klienta

Karta stałego klienta

Karta ISIC -10 %

Karta ISIC -10 %

ISIC karta

Darmowa dostawa

Darmowa dostawa

Darmowa dostawa nad 400 zł

Jesteśmy na rynku od 1996 roku

Jesteśmy na rynku od 1996 roku

Mamy wieloletnie doświadczenie w sprzedaży przez Internet.

Sklep w Brnie

Sklep w Brnie

Wszystkie towary pokazane w sklepie internetowym można zobaczyć i dotknąć w naszym nowym sklepie w Brnie.

Newsletter

Nie przegap okazji, aby kupić taniej!