Zwrot i wymiana produktów

Następujące warunki dotyczą tylko wypadków, w których kupujący jest konsumentem (według § 419 Kodeksu cywilnego Republiki Czeskiej)

Co robíć, jeżeli zakupiony towar nie odpowiada Ci i chcesz go zwrócić w 14-dniowym terminie wypływającym z prawa Republiki Czeskiej?

Przy zakupie za pośrednictwem sklepu internetowego mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy kupna jako konsument na warunkach określonych w Regulaminie SNOWBOARD ZEZULA s.r.o.

To znaczy, że można zwrócić towar i domagać się zwrotu pieniędzy zgodnie z warunkami Regulaminu SNOWBOARD ZEZULA s.r.o.

Można zażądać wymiany pod warunkami określonymi poniżej. Najlepiej, aby wysłać do nas towar do zwrotu w oryginalnym opakowaniu.

Jeżeli towar jest używany lub uszkodzony, kupujący odpowiada wobec sprzedającego za zmniejszenie wartości towaru wynikające z obchodzenia się z nim w sposób inny niż konieczny do zapoznania się z charakterem, cechami i funkcjonalnością towaru.

Prawo do zwrotu lub wymiany towaru przysługuje wyłącznie przy zakupie w sklepie internetowym, nie dotyczy to zakupów w naszym sklepie stacjonarnym.

O przebiegu wymiany lub zwrotu towaru będziemy informować Państwa za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Zwrot towaru

Prosimy o właściwe zapakowanie produktu tak, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.

Do wysyłki dołącz kopię dowodu zakupu (faktury) i dopisz na niej swój numer konta - pokazać przykład.

Pieniądze za towar i przesyłkę (jeśli na fakturze została naliczona opłata przy sprzedaży) prześlemy Ci na Twoje konto bankowe. !!Uwaga: Nie zwracamy jednak kosztów związanych z odesłaniem towaru.

Ze względu na różnorodność towarów, koszty te mogą się różnić i są rozpatrywane indywidualnie.

Jeżeli dojdzie do obniżenia wartości towaru, które było spowodowane niewłaściwym obchodzeniem się z towarem pod względem jego właściwości i usposobienia, odliczamy odpowiednią kwotę od kwoty zwróconej.

Oryginalne opakowanie

Opakowanie nie jest przedmiotem zakupu ani częścią zakupionej rzeczy. Można spróbować danego towaru, ale nie powinno być widocznego zużycia. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż było to konieczne do zapoznania się z charakterem, cechami i funkcjonalnością towarów.

Ze względu na różnorodność towarów, koszty te mogą się różnić i są rozpatrywane indywidualnie.

Elementy promocyjne (naklejki, plakietki, katalogi) można zatrzymać nawet w przypadku zwrotu towaru.

Wymiana towaru

Jeśli z jakiegoś powodu dostarczony towar nie odpowiada (rozmiar nie pasuje, nie podoba się kolor itp.), prosimy o odesłanie towaru z powrotem do nas. W takim przypadku nie zwracamy kosztów wysyłki towaru od klienta.

Z tego prawa można skorzystać tylko w ramach ustawowego terminu odstąpienia od umowy określonego w Warunkach handlowych SNOWBOARD ZEZULA s.r.o.

Dołącz kopię dowodu zakupu i napisz na niej dokładnie na jaki towar chcesz go wymienić: markę, model, kolor, rozmiar - pokazać na przykładzie.

Towar wymienimy i wyślemy na podany adres. Przy wysyłce wymienianego towaru do klienta pobieramy opłatę pocztową w wysokości 10 zł, jeśli towar ma cenę detaliczną powyżej 270 zł, nie pobieramy opłaty pocztowej od klienta.

Adres do wysyłania produktów:

"WYMIANA" lub "ZWROT“
SNOWBOARD ZEZULA
Palackého třída 3078/170
612 00 Brno

Przesyłek wysłanych do nas w trybie „płatność przy odbiorze“ nie przyjmujemy i wysyłamy je z powrotem do nadawcy.

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

lub

Rejestracja

Język