Robisz u nas zakupy regularnie? Lojalność się opłaca! Zbieraj punkty za zakupy na twoją Kartę Stałego Klienta, by zyskać zniżki na produkty, tańsze koszty wysyłki i inne korzyści!
Jak otrzymać Kartę Stałego Klienta?
Już podczas pierwszych zakupów otrzymujesz prawo do zamówienia Karty Stałego Klienta.
Zamawiając ją natychmiastowo otrzymiesz zniżkę 3 %. Po każdych zakupach oztrzymujesz punkty, które są równowartością ich ceny w Koronach czeskich (1 zł to 6 punktów). Im więcej masz punktów, tym wyraźniejszą zniżkę dostaniesz. Możesz uzyskać aż 20% zniżkę!
Karta Stałego Klienta uaktywni się po 24 godzinach od wystawienia. Karta jest DARMOWA i do niczego cię nie zobowiązuje.
Ilość punktów na Karcie Stałego Klienta |
Wysokość zniżki |
0 - 5 000 punktów |
zniżka 8 % |
5 001 - 10 000 punktów |
zniżka 10 % |
10 001 - 15 000 punktów |
zniżka 12 % |
15 001 - 20 000 punktów |
zniżka 14 % |
20 001 - 25 000 punktów |
zniżka 14 % |
25 001 - 30 000 punktów |
zniżka 18 % |
30 001 i więcej |
zniżka 20 % |
Zbieranie punktów
Ilość puntków jest równowartością ceny produktów (po odliczeniu zniżek) i usług w Koronach czeskich (1 zł = 6 CZK). Już za twoje pierwsze zakupy otrzymujesz punkty. Aktualizacja konta przebiegnie najpóźniej do 24 godzin od ostatnich zakupów.
O wysokości zniżki decydują punkty otrzymane w przeciągu ostatnich trzech lat (1095 dni kalendarzowych). Punkty uzyskane przed 3 latami zostają usunięte.
Jeśli zwrócisz towar, to punkty które za niego zyskałeś będą ci odebrane.
Korzyści dla posiadaczy Karty
- zniżka 3 % na pierwsze zakupy
- zniżka do 20 % na zakupy w sklepie internetowym
- zniżka do naszej wypożyczalni sprzętu i do naszego serwisu
- obniżone koszty dostawy o 10 zł; darmowa dostawa dla zakupów nad 400 zł
- dodatkowa zniżka 3% na produkty z oferty specjalnej i na zestawy snowboardowe
- 10% zniżki na opłaty za wyciąg wakeboardowy WAKE MERKUR w Pasohlávkach, niedaleko Brna. Ważne od poniedziałku do niedzieli. Nie obejmuje innych imprez.
Zasady stosowania zniżek
- zniżki można zastosować w wypożyczalni, w serwisie i na towar, który nie jest objęty inną zniżką.
- zniżki nie dotyczą kompletów, produktów w ofercie specjalne, w wyprzedaży lub kart podarunkowych
- zniżki nie kumulują się i nie mogą być zastosowane na wcześniejsze zakupy
- pierwsze zakupy z Kartą Stałego Klienta z doładowaną zniżką 30% lub więcej, uzyskaną w inny sposób niż podczas zakupów w sklepie Snowboard Zezula w Brnie lub sklepie internetowym www.snowboard-zezula.pl, czyli uzyskaną podczas imprez promocyjnych (np. wystawy Sportlife, seria Just Ride, itd.) są ograniczone do 2500 zł (po odliczeniu aktualnej zniżki na Karcie Stałego Klienta)
- zniżki nie dotyczą plecaków lawinowych, akcesoriów do nich i zestawów lawinowych marki Ortovox
- zastrzegamy sobie prawo do przeprowadzania zmian w systemie zniżek
Może cię zainteresować - FAQ:
Jak otrzymać Kartę Stałego Klienta?
Karta Stałego Klienta jest automatycznie oferowana przy pierwszym zakupie. Karta nie zobowiązuje Cię do niczego i jest bezpłatna.
Co wlicza się do wartości zamówienia, za które otrzymuję punkty?
Wartość zamówienia obliczana jest według wartości towarów z podatkiem VAT i kosztem przesyłki.
Czy otrzymię punkty za zakupy, jeśli będę je reklamować?
Tak, punkty za zakupy pozostają wliczone. Ale na wypadek zwrotu towaru w 14-dniowym okresie wypływającym z prawa Republiki Czeskiej punkty nie będą wliczone.
Czy więcej osób może robić zakupy w ramach jednej Karty?
Tak. Choć Karta Stałego Klienta jest połączona tylko z jednym kontem klienta, to w ramach jednego konta można składać zamówienia dla swoich przyjaciół lub firmy i zyskiwać tak punkty, za celem uzyskania większych zniżek.
Punkty za zakupy w sklepie Snowboard Zezula w Brnie też się liczą?
Oczywiście, punkty otrzymujesz zarówno za zakupy w sklepie internetowym, jak i w sklepie w Brnie!
Przez jaki okres mogę wykorzystać zniżkę za moje punkty?
Zniżka zawsze odpowiada liczbie punktów zdobytych w przeciągu ostatnich 3 lat (1 095dni kalendarzowych). Punkty zdobyte wcześniej niż przed 3 latami są automatycznie usuwane.