Rower elektryczny Santa Cruz Heckler C GX AXS 29" Kit
Danny MacAskill po prostu ciągle mówi o rowerach elektrycznych. Szaleje za nimi. W zasadzie jedynym momentem, kiedy nie opowiada komuś o ich zaletach, to czas, kiedy na nich jeździ. A kiedy jest na rowerze elektrycznym, jeździ, jeździ i jeździ. Po części dlatego Santa Cruz stworzyła najnowszego Hecklera, aby jeździł dalej, wyżej, szybciej i dawał więcej radości.
Najnowsza generacja Hecklera ma większy wymienny akumulator (720 Wh vs 504 Wh), który pozwala jeźdźcowi na rozszerzenie własnej mapy szlaków - dostęp do wcześniej nieosiągalnych szlaków, odblokowanie mniej używanych szlaków i wyciśnięcie więcej w krótszym czasie.
Nowy model Hecklera ma do wyboru zarówno mieszaną konfigurację kół, jak i czyste 29-tki. Zakres rozmiarów od M do XXL jest dostępny dla obu opcji kół, przy czym rama S posiada oba koła 27,5". Dwa poziomy karbonu (własne materiały Santa Cruz C i CC) otwierają szereg możliwości konfiguracji roweru.
To, co odróżnia e-rowery Santa Cruz od reszty, to prowadzenie roweru na szlaku. Dosłownie spocili się przy układaniu karbonu i konstrukcji ramy, aby była ona wystarczająco wytrzymała na ogromną ilość jazdy, na jaką pozwalają rowery elektryczne. Przy produkcji komponentów nie oszczędzano na kosztach, więc strach o utkniecie na technice możesz odrzucić, a twoim jedynym zmartwieniem będzie nie zgubić się. Geometria została dopracowana dzięki wielu testom i opiniom, aby jazda sprawiała przyjemność niezależnie od tego, czy jedziesz w górę, czy w dół. I wreszcie, legendarne zawieszenie VPP zostało dostrojone specjalnie do rowerów elektrycznych. Wydaje się, że 150 mm skoku z tyłu (ze 160 mm skoku widelca z przodu) to idealny przepis na rower zaprojektowany do pokonywania wielkich tras, z nieco mniejszym ograniczeniem tylnego nurkowania, dzięki czemu Heckler będzie trzymał się jak ulał na podjazdach.
Jedyne, co musimy jeszcze wymyślić, to jak wprowadzić Danny'ego do programu odwykowego dla rowerów elektrycznych.
Kluczowe cechy: Zestaw Santa Cruz Heckler C GX AXS 29".
- Rozmiar koła: 29"
- Skok przedni: 160 mm
- Skok tylny: 150 mm
- Materiał: węgiel C
- Pojemność baterii: 720 Wh
Specyfikacje
Masa |
22,21 kg |
Materiał |
Carbon C |
Widelec |
FOX 36 Float Performance Elite, 160mm |
Tylny amortyzator |
RockShox Super Deluxe Select Plus 210x55 |
Przerzutka |
SRAM GX AXS Eagle, 12spd |
Manetki |
SRAM GX AXS Controller |
Korby |
Shimano EM600 Crank Arms 165mm |
Kaseta |
SRAM XG1275 Eagle, 12spd, 10-50t |
Łańcuch |
SRAM GX Eagle, 12spd |
Hamulce |
SRAM Code R |
Tarcze hamulcowe |
Avid Centerline 200mm |
Skład głowy |
Cane Creek 40 IS Integrated Headset |
Kierownica |
Santa Cruz e35 Carbon Bar, 800mm, 35mm Rise |
Mostek |
Burgtec Enduro MK3, 42mm |
Chwyty |
Santa Cruz House Grips |
Piasta przednia |
Industry Nine 1/1, 110x15, 6 Bolt, 32h |
Piasta tylna |
Industry Nine 1/1, 148x12, XD, 6 Bolt, 32h |
Obręcze |
RaceFace ARC HD 30 29" Rims |
Przednia opona |
Maxxis Assegai 29"x2.5", 3C, MaxxGrip, EXO+, TR |
Tylna opona |
Maxxis Minion DHR II 29"x2.4"WT, 3C Maxx-Terra, EXO+, TR |
Dusza |
Reserve Tubeless Sealant |
Sztyca |
FOX Transfer Performance Elite Dropper, 31.6 |
Siodło |
WTB Silverado Medium CroMo |
Napęd |
Shimano Drive Unit DU-EP800 |
Bateria |
Darfon 720Wh Integrated Battery |
Zalecane rozmiary
- S: 155-165 cm
- M: 165-175 cm
- L: 175-185 cm
- XL: 185-193 cm
- XXL: 193-201 cm