FAQ - często zadawane pytania

Zakupy w sklepie internetowym

Kiedy otrzymię zamówiony towar?

Towar zostanie dostarczony zazwyczaj w ciągu trzech dni roboczych.

Mogę osobiście odebrać zamówiony towar?

Tak, towar zamówiony w sklepie internetowym możesz odebrać w naszym sklepie w Brnie do 7 dni od zamówienia, potem towar powróci do sprzedaży. Możesz również skorzystać z usługi Zásilkovna.cz, która umożliwia odbiór towaru w ponad 2500 punktach dystrybucyjnych w Republice Czeskiej i na Słowacji.

W jaki sposób towar zostanie dostarczony?

Towar dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich Geis lub DPD. Kurier skontaktuje się z tobą w dzień dostawy, by umówić się na szczegółach. Przesyłka powinna zawierać zamówiony towar, dowód o kupnie i mały podarunek w postaci naklejek i katalogów.

Jakie są koszty wysyłki?

Przy zakupach powyżej 160 zł wysyłka jest darmowa! Przy mniejszeych zakupach koszty wysyłki to 16 zł. Koszty wysyłki dla członków ZEZULA Club wynoszą 10 zł. Obejrzyj aktualne ceny wysyłek.

Czy wysyłacie towar także poza granice?

Tak, wysyłamy towar poza granice. Oto aktualne ceny wysyłek.

Czy są dostępne inne rozmiary od tych, które widać na stronie internetowej?

W naszym sklepie internetowym widoczne są wszystkie dostępne rozmiary. Jeżeli chcesz zamówić inny rozmiar, to skontaktuj się z nami. Sprawdzimy dostępność u dystrybutra i spróbujemy go sprowadzić.

Można płacić kartą płatniczą?

Tak, akceptujemy karty VISA, VISA Electron, MasterCard i Maestro. W razie trudności z płaceniem przy pomocy karty, skontaktuj się z nami lub z twoim bankiem. Więcej informacji: Płatności kartą

Jakie są inne opcje płatności?

Kupując w sklepie internetowym możesz skorzystać z systemu płatności PayU, który gwarantuje szybką i bezpieczną płatność online. Więcej informacji: Płatności za pośrednictwem PayU

Dostanę zniżkę na swoje zamówienie?

Zarejestruj się i zostań członkiem ZEZULA Club, by zdobyć naprzykład aż 20% zniżki na towar nie objęty innymi zniżkami.

Chciałbym/abym dowiedzieć się więcej o specyfikacjach snowboardów. Pomożecie mi?

Chętnie udzielimy ci więcej informacji na temat naszych produktów, nie krępuj się i zapytaj nas! Możesz obejrzeć także nasz blog, gdzie w sekcji poradnia znajdziesz mnótwo informacji na temat wyboru sprzętu i prawidłowej opieki o niego.

Wymiana lub zwrot towaru

Jeżeli produkty, które zamawiłem/am nie będą pasować, mogę je zwrócić lub wymienić?

Jeżeli nie pasuje ci rozmiar lub z innego powodu nie odpowiada ci towar, to możesz go zwrócić lub wymienić bez podawania powodu w terminie czternastu dni od daty otrzymania. Towar nie może być używany. Szczegółowe instrukcje: Co robić w razie wymiany lub zwrotu towaru?

Zamówiłem buty snowboardowe. Po wypróbowaniu stwierdziłem, że są one zbyt małe i chciałbym ich reklamować. Jak należy postępować?

Uwaga, w tym wypadku nie chodzi o reklamację. Reklamacja dotyczy wyłącznie towaru, na którym wystąpiła wada. W wypadku nie pasujących butów chodzi o zwrot lub wymianę. Wyślij do nas buty i zdecyduj, co wybierasz: zwrot pieniędzy lub wymianę produktu na inny.

Reklamacje

Jak długi jest okres gwarancji, w którym można złoż reklamacje?

Termin na złożenie reklamacji wynosi 24 miesiące.

Gdzie mogę złoży reklamację?

Reklamację możesz złożyć w naszym sklepie w Brnie lub możesz wysłać towar do reklamacji pocztą na nasz adres. Nie zapomnij do przesyłki dołączyć kopię dowodu o kupnie, na którym napisz dowód reklamacji. Szczegółowe informacje: Jak postępować w razie reklamacji?

Co jest niezbędne do reklamacji?

Postępowanie reklamacyjne może być wszczęte, tylko w momencie, gdy klient dostarczy kompletny towar i dowód zakupu (paragon, faktura). Towar musi być czysty i suchy.

Muszę ubiegać się o reklamację natychmiast po znalezieniu wady?

O reklamację należy ubiegać się natychmiast, gdy tylko pojawi się wada. Wszelkie opóźnienia i następne używanie produktu może spowodować pogłębienie wad i uszkodzeń i może być podstawą do odrzucenia wniosku o reklamację.

Rozmiar pruduktów

Mam 182 cm i jestem początkującym. Jak długi snowboard powinienem mieć?

Snowboard powinien sięgać ci gdzieś pomiędzy brodę i nos. Długość zależna jest także od typu snowboardu i jego przeznaczenia. Jeżeli jesteś początkującym, wybierz snowboard, który będzie sięgał ci do wysokości ust. Zobacz jak wybrać odpowiedni snowboard.

Podobno buty snowboardowe powinny być o dwa rozmiary większe, od butów do codziennego użytku. Czy to prawda?

Nie, buty snowboardowe powinny odpowiadać wielkości stopy i muszą pasować w taki sam sposób, jak buty do codziennego użytku. W butach o dwa numery większe, twoja pięta byłaby wolna, co zmusi cię cały czas stać na palcach. Zatem wybieraj buty snowboardowe najwyżej o pół numeru większe.

Nie ogarniam numerowacji butów w sklepie internetowym. Mam rozmiar 8 i pół.

U butów snowboardowych spotkać można dwa typy numeracji - angielską (UK) i francuską (EUR). Jeżeli nie jesteś pewien, jaki rozmiar wybrać, to skorzystaj z tabeli rozmiarów, którą znajdziesz u dołu. W tabeli podane są jeszcze kolejne dwie numeracje - amerykańska (US) i MONDO, która podana jest w centymetrach. By stwierdzić swój rozmiar, wystarczy zmierzyć długość stopy.

Co robić, jeżeli zaowiłem/am za małe buty?

Prosta sprawa. Wyślij buty z powrotem do nas, załącz kopię dowodu zakupu i podaj, na jaki rozmiar chcesz je zamienić. Jak wymienić lub zwrócić towar?

Koszulki i bluzy zazwyczaj kupuję w rozmiarze M. Podoba mi się kurtka, ale nie jestem pewien jej rozmiarem. Mogę prosić o podanie długości pleców i rękawów?

Oczywiście, nie ma problemu. Jeśli nie jesteś pewien prawidłowym rozmiarem ubrania, nie krępuj się i skontaktuj się z nami!

Sklep

Czy wszystkie produkty widoczne na stronie internetowe dostępne są także w sklepie w Brnie?

Tak, wszystkie produkty widoczne na naszych stronach internetowych są dostępne w naszym sklepie w Brnie. Chętnie doradzimy Ci w wyborze sprzętu.

Czy w sklepie można płacić kartą?

Tak, przyjmujemy karty VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro i American Express.

Czy w sklepie można dokonać rezerwacji?

Tak, możesz zarezerwować sobie produkt, ale niestety z powodu braku miejsca, rezerwacja ważna będzie tylko do następnego dnia do godziny 18:00. By złożyć rezerwację wystarczy podać swoje imię i nazwisko oraz numer telefonu, zaliczka nie jest wymagana.

Można zaparkować w okolicy sklepu?

Na naszych klientów czeka przestronny parking na tyłach sklepu! Możliwe jest również parkowanie obok budynku na oznaczonych miejscach.

W jakiej odległości od sklepu znajduje się najbliższy przystanek transportu publicznego?

Przystanki transportu publicznego znajdują się tuż obok sklepu.

Serwis i naprawa

Wydaje mi się, że mój snowboard ma tępe krawędzie - jak można je naostrzyć?

Oferujemy profesjonalny serwis snowboardów. Jesteśmy w stanie na specjalnej maszynie zeszlifować deskę na całej jej powierzchni. Tym zabiegiem naostrzą się krawędzie snowboardu i z ślizgu znikną rysy i zadrapania. Przynieś do nas swoją deskę i my o nią zadbamy. Cennik serwisu

Na ślizgu zrobiła mi się głęboka rysa. Co robić?

Głębokie rysy na ślizgu można naprawić przy pomocy specjalnej masy. Następnie trzeba zeszlifować ślizg, by był doskonale gładki. Przynieś do nas swoją deskę i my o nią zadbamy.

Śnieg przykleja się do ślizgu. Wydaje mi się, że powinienem go nawoskować, ale nie wiem jak.

Powierzchnia ślizgowa powinna być woskowana kilka razy w ciągu sezonu. Możesz przynieść do nas twój snowboard i my go nawoskujemy. W naszej ofercie mamy wszystkie niezbędne narzędzia do woskowania snowboardu, dzięki którym sam możesz go nawoskować u siebie w domu lub w górach: woski, żelazka, cykliny, szczotki...
Chcesz wiedzieć, jak dbać o swój snowboard? Przeczytaj artykuł: Konserwacja snowboardu, opieka o ślizg i krawędzie.

 

Pęknęł mi pompka, lub inna część wiązania. Pomożecie mi?

Oferujemy wiele części zamiennych - pompki, całe strapy, zębate paski, śruby. Nie krępuj się i skontaktuj się z nami, zrobimy wszystko by naprawić twoje wiązania!

Rozkleja się mi podeszwa na butach snowboardowych. Naprawiacie również buty?

Jesteśmy w stanie zapewnić następujące naprawy butów snowboardowych: klejenie podeszw, zszywanie pęknięć i wymiana haczyków sznurowadeł. W naszym sklepie internetowym są dostępne również zapasowe sznurówki.

Wypożyczalnia

Można u was wypożyczyć sprzęt?

Wypożyczamy deski snowboardowe, wiązania, buty, ale także rakiety śnieżne, łopaty, sondy i detektory lawinowe. Z powodów higienicznych nie wypożyczamy kasków. Jeśli chcesz skorzystać z usług naszej wypożyczalni, nie zapomnij zabrać ze sobą dowodu osobistego lub paszportu! Aby wypożyczyć sprzęt należy wpłacić depozyt w gotówce. Sprawdź cennik wypożyczalni.

Chcę mieć pewność, że moje dziecko będzie miało do dyspozycji sprzęt w okresie ferii zimowych. Można zarezerwować sprzęt w wypożyczalni? 

Zalecamy odwiedzić nas trzy dni przed wyjazdem. Pomożemy wybrać właściwe wyposażenie, które można zabrać natychmiast. Te trzy dodatkowe dni nie zostaną wliczone w koszty wypożyczenia. Rezerwacja sprzętu z wypożyczalni nie jest możliwa.

Wypożyczyłem u was sprzęt. Snowboard na tyle mi się spodobał i tak mi pasuje, że chciałbym go kupić. Czy to możliwe?

Nie ma problemu! W tym wypadku nie płacisz za wypożyczenie, ale tylko dopłacasz różnicę między kosztem sprzętu i zaliczką, którą płaciłeś/aś przed wypożyczeniem.

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

lub

Rejestracja

Język