FAQ - najczęstsze pytania

Zakupy w sklepie internetowym

Kiedy zamówiony towar zostanie dostarczony?

Towar zostanie dostarczony w ciągu DWÓCH DNI ROBOCZYCH.

Mogę odebrać zamówiony towar osobiście?

Tak, towary zamówione w naszym sklepie internetowym można odebrać w sklepie w Brnie, gdzie zamówienie będzie gotowe do obioru w ciągu 7 dni kalendarzowych. Po tym okresie towary nieodebrane powrócą do sprzedaży. Możesz również skorzystać z usługi Zásilkovna.cz, która pozwala na ulokowanie zamówienia w 84 punktach dystrybucyjnych w Republice Czeskiej i na Słowacji.

W jaki sposób towar zostanie do mnie dostarczony?

Towar wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich PPL, Geis CZ i Poczty Czeskiej. Dostawca przesyłki skontaktuje się z Tobą telefonicznie w dzień dostawy w celu ustalenia szczegółów odbioru, powiadomi Cię również o czasie dostawy, należnej kwocie za usługę „Za pobraniem – płatność przy odbiorze“ (w przypadku, gdy nie zapłaciłeś już za towary on-line za pomocą karty płatniczej) i innych okolicznościowych sprawach. Wysyłka będzie zawierać produkty, dowód o kupnie (fakturę) i mały prezent w postaci naklejek, odznaków i katalogów.

Jakie są koszty wysyłki?

Przy zakupie powyżej 160 złotych wysyłka i pakowanie są za darmo! Przy mniejszeych zakupach koszty wysyłki to 99Kč. Posiadacze Karty Stałego Klienta zapłacą za wysyłkę 55 CZK.

Czy wysyłacie towary za granicę?

Tak, wysyłamy towary za granicę. Cena wysyłki na Słowację wynosi 4 EUR (99 CZK), w razie zakupów nad 40 EUR (160 zł) wysyłka na Słowację jest bezpłatna. Cena wysyłki do innych krajów wynosi max. 600 CZK.

Czy są dostępne rozmiary, których nie wymieniono na stronie internetowej?

W naszym sklepie internetowym znajdują się tylko aktualnie dostępne rozmiary. Jeżeli chcesz zamówić rozmiar, który nie jest widoczny w naszych stronach, prosimy skontaktuj się z nami. Sprawdzimy dostępność u producenta oraz możliwość jego zamówienia.

Można płacić za towary kartą płatniczą?

Tak, akceptujemy karty VISA, VISA Electron, MasterCard i Maestro. Skontaktuj się z Twoim bankiem na temat możliwości korzystania z karty do płatności w internecie. Więcej informacji: Płatności kartą

Czy oferujecie też inne formy płatności?

Tak, przy płatności za zamówione towary za pośrednictwem sklepu internetowego możesz skorzystać z systemu płatności PayU, który gwarantuje szybką i bezpieczną płatność online z Twojego konta. Więcej informacji: Płatności za pośrednictwem PayU

Dostanę zniżkę na swoje zamówienie?

Robiąc zakupy w naszym sklepie internetowym otrzymasz automatyczną zniżkę w wysokości 5%. Interesuje Cię większy rabat? Pobierz Kartę Stałego Klienta Snowboard Zezula!

Chciałbym/abym mieć więcej danych technicznych o snowboardzie.

Chętnie udzielimy więcej informacji na temat naszych produktów, nie krępuj się i spytaj nas!

Wymiana lub zwrot towaru

Jeżeli produkty, które zamawiłem/am nie będą mi pasować, mogę je zwrócić lub wymienić?

Jeśli towary lub ich rozmiar nie pasują Ci lub masz inny powód, możesz je zwrócić lub wymienić bez podawania powodu w terminie czternastu dni od daty otrzymania. Towar nie może być używany. Szczegóły jak postępować: Co robić w razie wymiany lub zwrotu towaru?

Zamówiłem buty snowboardowe. Po wypróbowaniu stwierdziłem, że są one zbyt małe. Jak należy postępować?

Uwaga, tego przypadku nie dotyczy prawo do reklamacji. Reklamacja dotyczy jedynie towarów, u których stwierdzono obiektywną wadę. W tym wypadku stosuje się zwrot lub wymianę towaru. Wyślij do nas towar i zdecyduj sam co wybierasz: zwrot pieniędzy lub wymianę produktu na inny.

Reklamacje

Jak długi jest okres gwarancji na złożenie reklamacji?

Ustawowy termin na złożenie reklamacji wynosi 24 miesiące.

Gdzie mogę reklamować towary kupione przez Internet?

Towary możesz reklamować w naszym sklepie w Brnie lub wysłać je pocztą. Nie zapomnij dołączyć kopii dowodu zakupu i pisemny powód reklamacji. Szczegółowe informacje: Jak postępować w razie reklamacji?

Co jest niezbędne do reklamacji?

Postępowanie reklamacyjne może być wszczęte, tylko w momencie, gdy klient dostarczy kompletny towar i dowód zakupu (paragon, faktura). Towar musi być czysty, suchy i higienicznie bezproblemowy.

Muszę ubiegać się o reklamację natychmiast po znalezieniu wady?

O reklamację należy ubiegać się natychmiast, gdy tylko pojawi się wada. Wszelkie opóźnienia i następne używwanie produktu może spowodować pogłębienie wad i uszkodzeń i może być podstawą do odrzucenia wniosku o reklamację.

Rozmiary produktów

Mam 182 cm i jestem początkującym. Jak długi snowboard powinienem mieć?

Prawidłowa długość snowboardu powinna sięgać gdzieś pomiędzy brodę i nos. Zależy to takže od rodzaju snowboardu. Jeżeli jesteś początkującym, wybierz snowboard, który będzie sięgał Ci do wysokości ust. Tutaj doradzamy jak wybrać odpowiedni snowboard.

Słyszałem, że buty snowboardowe powinny być o dwa rozmiary większe, niż buty, które nosisz normalnie. Czy to prawda?

Nie, buty snowboardowe muszą odpowiadać wielkości stopy i muszą pasować w taki sam sposób jak buty do codziennego chodzenia. Jadąc w butach o dwa rozmiary większych pięta byłaby wolna i cały czas stałbyś na palcach. Wybieraj buty najwyżej o pół numeru większe.

Nie rozumiem Waszemu numerowaniu butów snowboardowych. Mam rozmiar 8 i pół.

W butach snowboardowych natrafimy najczęściej na dwie numeracje – angielską UK i Francuską - EUR.
Jeśli nie jesteś pewien swym rozmiarem, skorzystaj z tabeli rozmiarów, która pojawi się po kliknięciu na link w szczegółach produktu. Tabela pokazuje następne dwie numeracje - Amerykańską US i numerację MONDO, która podana jest w centymetrach. Wystarczy zmierzyć długość stopy i według tabeli wybrać odpowiedni rozmiar dla numeracji UK czy EUR .

Co zrobić, jeśli zamówione przez internet buty są za małe?

W tym wypadku nic nie szkodzi. Wyślij do nas buty spowrotem, załącz kopię dowodu zakupu i podaj, na jaki rozmiar chcesz je zastąpić. Towary zakupione w sklepie internetowym można wymienić również w naszym sklepie w Brnie. Jak dokonać wymiany lub zwrotu?

T-shirty i bluzy zazwyczaj kupuję w rozmiarze M. W waszym sklepie internetowym Podoba mi się jedna kurtka, ale nie jestem pewien, czy nie potrzebuję rozmiaru L. Mógłbym prosić o zmierzenie długości pleców i rękawów kurtki?

Oczywiście, nie ma problemu. Jeśli nie jesteś pewien prawidłowym rozmiarem ubrania, nie krępuj się i skontaktuj się z nami!

Sklep

Czy wszystkie towary wyświetlone w waszym sklepie internetowym są dostępne także fizycznie w sklepie w Brnie?

Wszystkie produkty w naszym sklepie internetowym można zobaczyć i dotknąć bezpośrednio w naszym sklepie w Brnie. Chętnie doradzimy Ci w wyborze sprzętu.

Można zapłacić w sklepie kartą kredytową?

Tak, akceptujemy karty VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro i American Express.

Czy w sklepie można dokonać rezerwacji ?

Tak, wybrane przez Ciebie towary zostaną zarezerwowane, ale niestety z powodu braku miejsca tylko do następnego dnia do godziny 18. W przypadku rezerwacji, wystarczy podać swoje imię i nazwisko oraz telefon, zaliczka nie jest wymagana.

Można zaparkować w pobliżu sklepu? Nie chcę nieść zakupionego sprzętu dla obojga dzieci przez pół miasta..

Dla naszych klientów mamy duży parking na tyłach sklepu! Możliwe jest również parkowanie przy budynku na oznaczonych miejscach parkingowych.

W jakiej odległości od sklepu znajduje się najbliższy przystanek transportu publicznego?

Przystanki transportu publicznego znajdują się tuż obok naszego sklepu!

Serwis i naprawy

Wydaje mi się, że mam na swoim snowboardzie tępe krawędzie - jak można je zaostrzyć?

Zapewniamy profesjonalny serwis desek snowboardowych. Jesteśmy w stanie na specjalnej maszynie zeszlifować deskę na całej jej powieszchni. Tym zabiegiem Wyostrzą się krawędzie snowboardu a z powierzchni znikną małe rysy i zadrapania. Przynieś do nas swoją deskę a my o nią zadbamy. Cennik serwisu

Mam na powierzchni ślizgu głęboką rysę od kamienia. Co robić?

Głębsze zadrapania powierzchni można reperować za pomocą specjalnej masy. Następnie trzeba zeszlifować ślizg aż do idealnej gładkości. Przynieś do nas swoją deskę a my o nią zadbamy.

Na ślizg nakleja mi się śnieg. Wydaje mi się, że powinienem go nawoskować, ale nie wiem jak to zrobić.

Powierzchnia ślizgu musi być woskowana kilka razy w ciągu sezonu. Możesz przynieść snowboard do nas a my go nawoskujemy. W sprzedaży mamy również wszystkie niezbędne narzędzia do woskowania snowboardu, umożliwiające samodzielnie woskowanie w domu lub bezpośrednio w górach. Oferujemy duży wybór wosków, żelazek, skrobaków, szczotek...
Chcesz wiedzieć, jak dbać o swó snowboard? Przeczytaj artykuł: Konserwacja snowboardu, pielęgnacja powierzchni ślizgowej i krawędzi.

Pojutrze jadę w góry i chciałbym naostrzyć krawędzie. Można to zrobić w trybie natychmiastowym? 

Serwisu snowboardowego nie oferujemy w trybie natychmiastowym. Na ostrzenie krawędzi i ślizgu,woskowanie i reperowanie rys potrzebujemy więcej czasu, w sezonie zimowym conajmniej tydzień. Przynieś swój snowboard z odpowiednim wyprzedzeniem!

Pękła mi klamra (pompka) wiązania. Można ją u Was kupić?

Oferujemy wiele części do wiązań - klamry, pompki, zębate paski, śruby. Nie krępuj się i skontaktuj się z nami, zrobimy wszystko by naprawić Twoje wiązania!

Rozkleja się mi podeszwa na butach snowboardowych. Naprawiacie również buty?

Jesteśmy w stanie zapewnić następujące naprawy butów snowboardowych: klejenie podeszw, zszywanie pęknięć i wymiana haczyków sznurowadeł. W naszym sklepie internetowym są dostępne również zapasowe sznurowadła.

Wypożyczalnia

Wypożyczacie sprzęt snowboardowy?

Wypożyczamy nowe deski snowboardowe, wiązania, buty, ale także rakiety śnieżne, łopaty, sondy i detektory lawinowe. Kasków snowboardowych niestety nie wypożyczamy ze względów higienicznych. Jeśli chcesz skorzystać z usług naszej wypożyczalni, nie zapomnij zabrać ze sobą dowodu osobistego lub paszportu! Aby wypożyczyć sprzęt należy wpłacić depozyt w gotówce. Sprawdź w cenniku wypożyczeń.

Chcę upewnić się, że mój syn będzie miał do dyspozycji zestaw snowboardow w okresie ferii zimowych. Można zarezerwować sprzęt w wypożyczalni? 

Zalecamy przyjść do nas trzy dni przed wyjazdem. Pomożemy wybrać właściwe wyposażenie, które można zabrać natychmiast. Te trzy dodatkowe dni nie zostaną wliczone w koszty wypożyczania. Rezerwowacja sprzętu w wypożyczalni nie jest możliwa.

Wypożyczyłem od Was na tydzień sprzęt snowboardowy. Snowboard mnie oczarował, pożyczony sprzęt idealnie mi pasuje i chciałbym go kupić. Czy to możliwe?

Oczywiście! W takim wypadku nie będziemy od Ciebie wymagać opłaty za wypożyczenie! Płacisz tylko różnicę pomiędzy kosztem sprzętu i sumie, którą zapłaciłeś u nas przy wypożyczaniu (opłata za wypożyczenie + zaliczka).

Karta stałego klienta

Karta stałego klienta

Karta stałego klienta

Karta ISIC -10 %

Karta ISIC -10 %

ISIC karta

Darmowa dostawa

Darmowa dostawa

Darmowa dostawa nad 400 zł

Jesteśmy na rynku od 1996 roku

Jesteśmy na rynku od 1996 roku

Mamy wieloletnie doświadczenie w sprzedaży przez Internet.

Sklep w Brnie

Sklep w Brnie

Wszystkie towary pokazane w sklepie internetowym można zobaczyć i dotknąć w naszym nowym sklepie w Brnie.

Newsletter

Nie przegap okazji, aby kupić taniej!