Opona Maxxis Minion DHR II 29×2.40" WT Wire Bikepark/DH/TR
Przeprojektowana opona Maxxis Minion DHR II zapożycza wzór boków z legendarnej opony Minion DHF i poszerza go, aby zapewnić większe wsparcie na zakrętach. Środkowy wzór został zaprojektowany tak, aby wspomagać przyspieszanie i płynne przejścia podczas pochylania koła. Z kolei wypustki przypominające łopatki dbają o skuteczność hamowania i pomagają utrzymać kontrolę nad rowerem.
Połączenie opon Minion DHR II z tyłu i Minion DHF z przodu zapewnia najlepszą kombinację na traile do agresywnej jazdy.
Parametry
- Mieszanka: Dual
- Ochrona: DH Casing
- TR: Tubeless Ready
- Przeznaczenie: All trail / enduro / downhill
- TPI: 60×2
- Stopka druciana
- Zalecane użycie na tylnym kole
Wide Trail (WT)
Opony Maxxis oparte na konstrukcji Wide Trail są zoptymalizowane dla nowoczesnych szerokich obręczy (30–35 mm). Dzięki temu opona na szerokiej obręczy zachowuje optymalny okrągły profil bez niepożądanego spłaszczenia, a tym samym oferuje maksymalną wydajność.

- Wide Trail opony do enduro, trailu i downhillu są przeznaczone do obręczy o szerokości wewnętrznej 35 mm i są kompatybilne z obręczami 30–35 mm.
- Wide Trail opony do XC są przeznaczone do obręczy o szerokości wewnętrznej 30 mm i są kompatybilne z obręczami 25–30 mm.
Tubeless Ready (TR)
Jeśli planujesz jeździć bez dętek i pozbyć się zbytecznych gramów i obaw o przebicia, to wybierz opony z oznaczeniem Tubeless Ready. Wykorzystują mieszankę kompatybilną z uszczelniaczem i w ścianach bocznych mają wzmocnienie, które wzmacnia odporność na przebicie. Posiadają również specjalną stopkę bezdętkową, która lepiej przylega do obręczy. Opony bezdętkowe można również używać z dętką.

Downhill (DH)
Opony Maxxis Downhill są przeznaczone do ekstremalnej jazdy, od downhillu po bike park i swobodną jazdę po długodystansowych rowerów elektrycznych. Wykonane są z dwóch warstw wytrzymałego materiału 60 TPI wraz z dużą wkładką z gumy butylowej, która rozciąga się od każdej stopki do ściany bocznej. Wkładka ta pomaga zapobiegać przebiciom, chroni obręcz przed uderzeniami i zapewnia dodatkową stabilność ściany bocznej.

Dual
Dwa rodzaje mieszanki zastosowane w bieżniku opony łączą niższy opór toczenia z wysoką przyczepnością podczas zakrętów.
Stopka druciana
Zadaniem stopki jest utrzymywanie kontaktu opony z obręczą. Solidna stopka drutowa jest idealna, gdy wymagana jest maksymalna wytrzymałość, a możliwość złożenia opony nie jest priorytetem.
