Opona Maxxis Minion DHF 29×2.50" WT 3CG/EXO+/TR
Legendarna opona, której nie można nic zarzucić, charakteryzuje się wysokim przyspieszeniem, lepszą kontrolą w zakrętach i doskonałą skutecznością hamowania. Świetnie nadaje się na lokalne traile, epicką jazdę backcountry i wyścigi enduro. Świetnie sprawdza się również w błotnistym terenie i najlepiej czuje się na przednim kole, być może w połączeniu z oponą DHR II z tyłu.
Parametry
- TR - Tubeless ready
- Przeznaczenie: Trail/enduro/DH
- Mieszanka: 3C MaxxGrip
- TPI: 60
- Ochrona przed przebiciem: EXO+
- Zalecane stosowanie na przednim kole
Wide Trail (WT)
Opony Maxxis oparte na konstrukcji Wide Trail są zoptymalizowane dla nowoczesnych szerokich obręczy (30–35 mm). Dzięki temu opona na szerokiej obręczy zachowuje optymalny okrągły profil bez niepożądanego spłaszczenia, a tym samym oferuje maksymalną wydajność.

- Wide Trail opony do enduro, trailu i downhillu są przeznaczone do obręczy o szerokości wewnętrznej 35 mm i są kompatybilne z obręczami 30–35 mm.
- Wide Trail opony do XC są przeznaczone do obręczy o szerokości wewnętrznej 30 mm i są kompatybilne z obręczami 25–30 mm.
Tubeless ready (TR)
Jeśli planujesz jeździć bez dętek i pozbyć się zbytecznych gramów i obaw o przebicia, to wybierz opony z oznaczeniem Tubeless Ready. Wykorzystują mieszankę kompatybilną z uszczelniaczem i w ścianach bocznych mają wzmocnienie, które wzmacnia odporność na przebicie. Posiadają również specjalną stopkę bezdętkową, która lepiej przylega do obręczy. Opony bezdętkowe można również używać z dętką.

3C MaxxGrip (3CG)
Miękkie połączenie trzech mieszanek zapewnia bezkompromisowy grip i niezrównaną trakcję na zjazdach.

EXO+
Zaktualizowana ochrona od Maxxis, która nadaje się do wszechstronnego użytku na trailach i lekkich rowerach elektrycznych. Podstawa ma obudowę 60 TPI, która jest uzupełniona w ścianach bocznych legendarnym materiałem EXO, który jest odporny na przebicia często spowodowane kolizjami ze kamieniami lub korzeniami. Wkładka butylowa jest umieszczona w obszarze stopki, aby zapewnić dodatkową ochronę obręczy.
