Meganowość od Santa Cruz

Nowości

19. marca 2019 | 0 komentarzy

Oto rower, na który entuzjaści marki Sant Cruz czekali już od wypuszczenia w świat modelu Nomad 4. Przedewszystkim docenią go riderzy, którzy lubią większe rowery i niczym nieograniczoną zabawę na trailach! Z roweru taki jak ten ucieszą się także zawodnicy, którzy potrzebują spolegliwego towarzysza do terenu i torów wyścigowych całego świata. Oto Megatower!

Megatower, bardzo mi miło

Nowy Megatower od Santa Cruz ma bardzo ciekawy rodowód. Jego korzenie sięgają aż do modelu Hightower. W swojej DNA ma także dodatek roweru V10. Virtual Pivot Point, w skrócie VPP, to specjalny system amortyzacji tylnej części roweru, który zaprojektowany został specjalnie dla downhillu i w zeszłym roku pojawił się na niektórych modelach Santa Cruz. Od Nomada aż po Bronsona. Nowy Megatower to niewiarygodne połączenie tego cudownego systemu amortyzującego z 29 palcowymi kołami. wynikiem jest nowoczesny bike, który czuje się jak w domu w każdym terenie i na jakimkolwiek torze wyścigowym na świecie.

Flip Chipy

Megatower wyposażony jest w technologię, która pozwala mu dostosować się do terenu, w którym aktualnie jeździsz. Na rowerze znajdziesz dwa flip chipy: jeden na zawieszeniu dolnym i drugi na mocowaniu tylnego koła. Flip chip na zawieszeniu dolnym systemu amortyzującego pozwala ustawić geometrię i odrzut, przy jego pomocy można podnieść dolną konstrukcję roweru o 3,5 milimetra. Przy pomocy drugiego chipu można wydłużyć lub skrócić łańcuch o 10 milimetrów.

Warto przypomnieć, że z myślą o zawodnikach, którzy lubią jeździć na większych rowerach, do roweru dodano system ustawiania rozstawu kół o +/- 10 milimetrów. Dzięki temu rider może ustawić idealną pozycję do jazdy w górę i doskonale rozłożyć masę tak, by rower miał jak najlepszą przyczepność.

Na pierwszy rzut oka to małe zmiany, które nie mają prawie żadnego znaczenia. Flip chipy na pewno nie zmienią XC bike na model do parku, ale są świetnym mechanizmem, który pozwala dostosować jazdę do twoich potrzeb, bez ryzyka obniżenia wytrzymałości roweru.

Pozycje Lo i Hi na dolnym uchwycie systemu amortyzującego ma wpływ na jego odrzut – pozycja Lo zapewnia szybszą jazdę i większy opór.

Kluczowe właściwości

Dostępne wersje: Carbon C & Carbon CC

Średnica kół: 29"

Przedni skok: 160 mm

Tylny skok: 160 mm

Następne wpisy z kategorii Nowości

Kalendarz wydarzeń

Szczegółowy kalendarz »

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

lub

Rejestracja

Język